godmorgon världen :D

vakna för liten stund sov jättedåligt inatt pga massa tankar som snurrar i mitt huvud om sebbe ja vet inte om jag kan lita på honom när de gäller han o mej, han säger att ja kan lita på honom men ändå sitter han o flörtar me andra tjejer o säger till mej att ja inte får hålla på me andra :O asså vafan tror han leker han me mej så leker ja tbx, som på peace and love i år då träffa ja o camilla, johan som ja känner via sebbe, o sen hade johan me sej erik som e sjuukt snygg som oxå känner sebbe, va hände jo jah sov hos erik haha de va min hämnd då för lite grejer som sebbe gjorde jävligt fel me haha xD o har träffa erik o johan varje gång vi har vart där o festa haha, ska va me dom nästa helg me då haha yeah me like like, don't play me becuse I play you much harder back baby haha :Pmen vi får se hur allt blir mellan mej o sebbe, ja gillar honom jttemkt han e min bebis men vafan haha ja tänker ju inte va nunna ba för han säger de!! visst han e underbar på alla sätt o asnice i sängen haha o de älskar ja honom för, allt bra me han asså, så får se vi löser nog allt, ba han slutar upp me sitt för han säger ju att han gör fel, då e de ba lägga av om han nu älskar mej så mkt som han säger... nemen idag blire nog rätt lugn dag e rätt trött så blir nog ba film elr ngt kanske ut ett tag vi får se va som händer xD ska glida nu så bye :P



Kommentarer
Postat av: MalinWallin

Finfin blogg :)

2011-08-16 @ 14:57:02
URL: http://malinwallin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0