godmorgon

herregud vaknade nyss helt sjukt trött e jag :O men plus fastna ju framför tvn inatt så somna väl mellan 3-4 på natten haha, hm får se va man gör idag då blir iaf lungt men vakna av att ja hade massa sms av olika personer som skrivit, ska vi festa ikväll?, visst jävligt sugen påt men vill ej pga förkylningen buhu suger balle föfan, men får se kanske träffar camilla idag elr inte verkar va fult väder ute.. ah shiit hade världens dröm inatt as nice va den menmen min baby sebbe va ju me i drömmen så ja ni fattar nå hur den drömmen kan vart haha, saknar min älskling så otroligt mkt längtar bara tills vi ses snart, då jävlar kommer de gå vilt till o de vet han gott o väl ;) ne nu ska ja dra o glo lite film då hörs senare


här har ni min snygga babyboy älskar honom tills den dagen ja dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0