gomorron

omg vakna för tidigt idag ska lixom va uppe hela natten idag haha annars kommer ja aldrig upp så tidigt på morgonen då e man hellere vaken inatt xD får knarka kaffe o sånt då blir man pigg.. o imorron äre äntligen fredag o de betyder att man lämnar nyköping ett tag, fuck va skönt de kommer bli!! :) så vi ska sitta ute ja o camilla inatt o bara göra de t de bästa haha hoppas timmarna går fort iaf tills man ska in o duscha haha
aah asså fick höra lite tråkiga saker igår, nu äre två till i nyköping som dött i år som inte ens va 25år en va ett år yngre o den andra 3år yngre, asså alla verkar dö som flugor i denna skit stad!! lixom föra året va det 3st som dog o en av dom kände ja väldigt väl dessutom, de va mitt ex bästa vän ;( så de tog rätt mkt.. hatar att alla dör hela tiden e fan inte kul, jävla skit droger som tar död på allt o alla! just drf ja e så rädd om alla jag känner o umgås me som tar ngt ja vill ju inte få de samtale att ngn utav dom dött av överdos ;( men som sagt man kan inte göra så mkt åt saken ens, så länge alla lever o har de bra så mår ja bra! så rest in peace till er som gått bort på dom här två åren bara som gått så fort ;(
nu ska ja hoppa in i duschen så hörs kanske senare om jag har tid hehe love ya all<3

saknar min sonny mest av allt älskar dej vännen du o ja livet ut<3<3
äkta vänskap!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0