saknar min bästaste vän ;( <3

saknar min allra bästa vän sonny vi har känt varan när vi va små o vuxit upp me varandra ända tills nu o genom alla dessa år så har vi haft sjukt kul både som fulla elr nyktar haha finns så mkt minnen så de skriker om de, men när vi har druckit så e de vi som blir galnast av alla de va allti vi som hamna i fyllecell pga våra utbrott på poliserna som käfta me oss xD vi älskade att bråka me randoms folk på stan så dom blev rädda för oss vi byggde upp vårat egna rykte i stan dom kallades oss för nyköpings gangstrar o massa haha vi levde verkligen upp till våra rykten om hur tokiga vi va så vi har ännu idag respekt här bland folk så vi  inte glömnda ännu, men som sagt detta år så har vi knappt umgåtts som vi planerat vi har festa på olika håll sv ngn gång har vi väl festa tsm o så men ändå saknar honom som fan o han säger samma som mej att vi måste bli dom tajta vännerna som alla prata om hehe o de kommer hända igen så ni kommer nå få läsa mkt om våra tokigheter vi gör tsm, jag älskar honom tills den dagen ja dör, o finns vid hans sida föralltid! o samma sak e de från hans sida så de känns bra.. ska ju dricka me honom i helgen som kommer nu så då jävlar då kör vi på stenhårt de kommer bli awesome xD

bild från karnivals fredagen förra helgen ! love u sonny du e min nr 1#<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0