tjo xD

nu så har ja kommit hem från en hel dag på stan me min finaste camilla, vi har haft sjuukt kul(like always) ;Dförst åkte vi ner på stan o tog en kaffe osv, sen vidare hemåt så hoppade vi av bussen vid ica för vi skulle köpa ngt att dricka me tanke på att man ej får dricka vattne pga äcklig jävla vetten läcka IGEN?? skärpning förfaan, blir så noji me de där tänka om man står i duschen ngn dag så försvinner vattne igen osv..iaf sen när vi går in på ica o går t läsken ser vi att prescis allt vatten som man kan köpa i en butik e helt fucking slut hhaha snacka om att alla e brist på vatten fan, de va lite flum faktiskt menmen ;( o jag prata me min sötnos sebbe idag oxå o som ja skrev förut så hade ju en kille blivit knivhuggen igår i brandkärr som btw fortfarande har livshotandeskador :( tror ej att han överlever fan hoppas han klara sej ;( men iaf, då så berätta sebbe att nu i lördas va de två st i borlänge som oxå blivit knivhuggna!! :O en i magen, o den andra rakt över ansikte o shiit.. :O fan e de här asså vart e svergie på väg lixom ? så jävla sjukt ju jag hatar detta samhälle ganska grovt, folk tänder eld på min polares lägenhet för ngn vecka sen andra misshandlar folk man känner osv o sen nu allt detta som hänt ba i helgen.. sjuukt förfan ;( men aah nu blire criminal minds sen sängen så godnatt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0