*trött*

då har man sovit ut alla timmar som man inte gjorde i borlänge då^^ skönt men e trött ännu,men ska hoppa in i duschen o sen gö mej iordnign ska på bio ikväll me camilla :) vi ska se den svenska filmen försvunnen hoppas den e lika tung som den verkar x) o idag kommer min mammi hem från kryssning så ska möta upp henne så ja kan få mitt som hon köpt , blir väl lite turkisk peppar spriten asså, mmm mums de ba knullar i mun på mej när ja dricker de haha så himla gött så de finns inte, o man får bästa fyllan påt oxå... sen blire massa cigg oxå de behövs ju fan.. gu va jag vill ha fredag vill t min bebe nuuuu!! just ja irene huss filmen va skit bra den borde alla se... o kom på de vill gärna veta vad ni tycker att ja typ ska berätta om lite som ja vart me om genom åren finns en hel del att skriva om, allt från min uppväxt till den ja e idag, har inte vart den snällaste tjejen o har gjort mkt skit i mitt liv, så om ni vill att ja ska berätta de mesta så släng en kommentar så skriver ja hur mitt liv en gång varit :P
men ska dra nu skriver mera ikväll när ja e hemma peace<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0