heey

nyss kommit hem från stan, tog en fika med finaste camilla, sen satt vi o bestämde oss för en riktigt riktgt bra grej, men just nu e det vårt "hemliga projekt" :P kommer inte skriva ut ngt förens vi vet att vi kommer kunna utföra det osv, men vi ska ner t abf näst nästa vecka o fixa ett möte o diskutera detta, sen får vi se vad dom säger osv... men lovar er kommer detta bli av så kommer de bli en stor jävla grej!!

sen nu när jag kollade min mail, fick ja goda nyheter kan man säga haha, NU E KRYSSNINGEN HELT BOKAT O BETALD!! FICK MITT BETALNINGSBEKRÄFETELSE MAIL IDAG!!!!! SÅ NU ÄR DET BARA GÅ O VÄNTA PÅ ATT DE SKA BLI 26E APRIL SEN DRAR VI O FESTAR SÖNDER, PÅ EN GALEN KRYSSNING HAHAAHA

men nu ska jag äta lite sen ska ja ut o träffa camilla igen...

byebye :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0