lördaskväll

hade en helt okej fredgas kväll igår med mkt skratt kan jag lova haha, sen träffade ja tony på kvällen oxå, alltid lika kul att träffa honom såklart hehe de e bara för att man träffas så sällan, så aah fett sköj :P

idag har jag ingen lust att gå ut alls, så hoppar att umgås med ngn ikväll e heller hemma o bara har de soft med mej sj! så laddar upp inför gladiatorerna nudå med chips,läsk o dip, mmm fett gött, så de e lördasmys på högsta nivå haha, de enda som fattas e min underbara pojkvän det skulle va hur underbart som helst om han låg breve mej i sängen nu asså :D men aah får mitt mys med min älskling nu på fredag som kommer, yeeey happy girl!! o e ju som sagt fett k*t så längtar ju extra mkt efter att få ha grymt skönt sex haha mmh fuck asså...! menmen ja klarar mej, haha ju kåtare ja hinner bli, dessto vildare kommer det bli haha, o ska ju få knulla i snön denna helg dessutom hahaha oh yeeah hett elr vad xD

men just fan fyfan har sett alla deltagare som ska va med i big brother hahahha fyfan va fula asså, e ju knappt unga med ens, fuck va de har spåra ur juh, va ju mkt bättre för flera år sedan... fan man skämms ju!!! vet iaf helt klart nu att JAG VERKLIGEN inte kommer kolla haha slösar inte min tid på såna där fula haha o gammla xD

men aja ha en soooft lördagkväll, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0