asså???

åkte ner t campus vid ett tiden typ men började kvart över två. nu till de störande HADE inte lektion idag heller :O wtf lixom.. så träffade min lärare lite fort o prata så imorron häre helt totalt att ja börjar, först svenska på morgonen sen börjar ja engelskan på eftermiddan haha fett jobbigt :S så blir en hel dag i skolan imorron usch hoppas ja klarar av det... :D o fick veta mitt engresultat idag hade 80poäng av 116 :P de e väl ändå så bra lixom hehe hoppas ja iaf....
men aah nu ska ja snart upp på en kaffe i bk sen glider ja hemåt lite senare ikv...

ooh jaa har tänkt igenom fett mkt nu o bestämt att de e lika bra att vi inte varken pratar elr ngt på ett bra tag, för som sagt kan inte bara förlåta o gå vidare tyvärr, visst e jätte tråkigt men de måste fan bli så just nu vet inte när vi kommer börja prata igen faktiskt, trodde våran vänskap skulle vara livet ut men blev inte så :S dessutom så gled vi verkligen ifrån varan sommaren 2011 så finns inget o göra åt saken... men när rätt tid e inne så får vi se hur de blir, om vi löser det här elr inte... så e bättre att låta varandra vara... DU va min bästavän o minnena kommer leva kvar hos mej, iaf dom bra minnena...
men de e som de e nu </3 :'(



ngn gång kanske vi blir vänner igen...

Kommentarer
Postat av: somhan

aven om du inte har mig som bästa vän kommer du alltid att va min oavsätt ditt beslut<3

2012-01-19 @ 15:18:12
URL: http://somhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0