I made that bitch!!! ;D

igår när ja va inne på msn så fick ja sån sjuk fråga :P ja heter ju freaky_bitch88 på min hotmail, ja skapade den hotmailen när ja va 14 lixom haha xD
men nu t frågan ja fick av ngn ful snubbe: sandra va e en freaky bitch i dina ögon? :D
jag svara: en freaky bitch e ju en sån som mej haha en galen brud som gillar att va freaky med allt!


lixom hallå? :O alla vet att jag va en galen brud när man va ung o dum haha, vilket ja e ännu kommer allti va en galen tjej som vill ha vilt o galet i mitt liv haha vem fan vill att de ska va trist i sitt liv vafan haha xD

ja skapade freaky bitch o kommer allti va den lilla galna tjejen!

I made that bitch you know :)  haha så aah..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0