JA jag e svensk!!!

hahaha asså nu börjar de bli jobbigt med samma fråga som pågått sen ja var 14, o frågan följer som så
: vilket land kommer du ifrån egentligen?? du ser utländsk ut..
hahaha asså va?? ja jag e svensk lixom wtf.. :O fett kul att så många tror de att ja e blatte, mörkt hår, o rätt mörka ögon har ja ju men vafan e svensk för de haha, e absolut inte rasistisk men ni fattar nog att de e rätt att få samma fråga i 8år haha från vänner o folk ja känner , sen från okända hahaha herregud lixom...
visst på både mina förldras sida finns de amrikanskt, o kanadensiskt blod mamma e halv amrekansk eftersom min morfar e amrekansk fast dom e födda i svergie haha sen på pappa s äre både amrekanskt o kanadensiskt haha men e ju inte "blatte" för de så ja kommer inte från typ turkiet elr bosinen elr ryssland!! haha de e dom 3 länderna folk tror att ja kommer ifrån... visst min pappa e väldigt mörk i sej, brun o har jätte bruna ögon, så folk tar ofta honom som utlänsk med hahaha. så nu vet alla hur de ligger till! puss på er<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0