tjoo

faan har inte kunnat updatera alls under helgen :O min data pajja i fredas morrse asså! så va tvungen o lämna in den. jah som hade planerat att ha med den på tåget upp t falun men NEJ :S
aja, jag kom iaf hem igår kväll runt tio tiden men e endå rätt skönt att va hemma just nu faan hehe, åker ju endå tbx om typ 2 veckor elr 3 kanske haha..
har haft de hur mysiiit som helst hela helgen grymt härligt har de vart hos honom haha vill bara tbx o ha mera mys, blir ju fett tomt att sova ensam nu lixom :(
aja har iaf vart i skolan idag pluggat lite o så, sen gick ja o hämta ut min data :D så nu sitter ja bara hemma o laddar ner musiik o massa haha,, blir att träffa camilla vid halv tio en stund oxå.
o helgen e redan planerad faan haha gött som fan, ja o camilla ska på fest i vagnhärad hos min fina vän tony! :P de kommer bli fett skoj kan ja lova,
men nääh nu ska ja göra mat så hörs senare kanske





TONY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0