hahahaha herregud!!!!

förstår mej inte på folk som ens orkar lägga ner sin tid på att snacka massa bull shit om mej o camilla :O menar, visst vi vet att vi e awesome o att folk tydligen älskar att prata om oss haha men detta e fan patetiskt kan inte göra annat än att skratta åt dessa äckliga skabbiga människorna som ABSOLUT inte har ngt liv alls o har aldrig haft ett heller o dom kommer inte få ngt liv heller hahaha xD fick höra i torsdas att ja o camilla tydligen enligt folk e värsta sprut narkomanerna haha skojar ni elr?? att de går såna rykten i stan, haha o att folk undrar vafan vi gör när vi åker iväg från nyköping, tror ni vi åker o knarkar ner oss elr? de kan man nog lika gärna göra här i stan isf, behöver inte åka bort för att gö det!!!! haha asså när vi åker bort då åker vi t våra vänner i borlänge o festar... elr att ja åker t min POJKVÄN!!! inget annat skit, fan skärpning ffs. o tro mej man skulle nog märka om vi va sprut narkomaner, har vi massa hål i armarna elr ngn annan stanns? NEEEJ!  skulle aldrig skjuta i mej sånt shiiit hatar såna människor så hahaha, det enda ja har gjort e att rökt ngn gång, o vem fan har inte gjort de då?? :O ngt piller har väl slinkit ner ngn gång, men inget mer, o de va ett bra tag sen elr rättare sakt e över 1år sen ja ens tog ngt sånt skit, o ja klarar mej fint utan droger!!!! så ni kan sluta påstå att vi e några sprut narkomaner för de kommer aldrig hända haha, dom enda 2 drogerna som ja e beroende av e väl min bästaste vän camilla o min fina pojkvän!!! haha de e mina droger ;)

men som sagt vissa folk älskar att prata om oss, eftersom vi verkar ju va så intressanta haha men I don't giv a fuck.. prata på ni, de gör oss bara mera awesome o famous hahaha ;)

ja skulle dock aldrig lägga ner min tid på att snacka om er skabbiga människor haha ni e inte värda min tid tyvärr, för ni e fett äckliga o fula som stryk asså! e ens pinsamt att veta vilka ni e lixom... :S men men puss på er<3

nu ska jag snart ut o röka sen duscha :P blir väl att slå på ngn bra film tror ja, sen kanske träffa camilla senare ikv! <3

 

ser vi ut som sprut narkomaner elr? hahaha :O

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0